Friday 5 August 2011


Siapa lagi nak ubah diri kita ,kalau bukan kita


Lebih baik cuba dan menyesal daripada tidak mencuba dan menyesal :) Manusia hanya akan mampu maju kalau dia tidak pernah berputus asa . Macam aku :') Tapi aku dah banyak kali sebenarnya putus asa dengan ini dengan itu , Tapi itu dulu time rambut clip tepi . Sekarang tak ,Dah lawa dah comel :* Korang korang , lagi 20 hari aku trial , lagi 102 hari aku SPM . Boleh tolong ? Pwessh tolong :/ Doa kan aku . Kalaulah apa yang aku targetkan tak dapatkan . aku tahu , Tuhan tu adil . Mesti ada jalan lain yang dia bagi dekat aku ,mana tahu aku kahwin dengan anak raja ke kann :D okay tak -.- . TAPI AKU STILL KENA BUAT BETUL BETUL . KAU TAHU ?! TAK -.- KAU MANA TAHU . AKU ADA BANYAK PERSAINGAN . BANYAK :O Boyeh matii nieww :( Aku tawakal ~ Orang kata dekat aku , "Alah bela , SPM senang doh . Kau kan, 5A dalam tangan kau " . Aah terima kasihlah kan . -.- Memang 5A dlm tgn ni -________- Otak kau , aku usaha kau tahu , Ni pun dah berpeluh peluh . Eceh kita kalau nak jadi tukang sapu sampah pun kena belajar menyapu dengan sempurna apatah lagi aku yang bercita cita tinggi ni . Haih

No comments:

Post a Comment